Polski

Cheap Monday

Wszystko zaczęło się w marcu 2004, kiedy Cheap Monday, marka z charakterystycznym łebkiem, przedstawiła na rynku swój pierwszy hit. Historia firmy sięga jednak roku 2000, kiedy to Örjan Andersson, Adam Friberg i ich dwóch kolegów otworzyli mały second-hand na przedmieściach Sztokholmu. Sklep nosił nazwę „Weekend” i był otwarty wyłącznie w sobotę oraz niedzielę. Później otwarto trochę większy sklep już w centrum Sztokholmu, gdzie sprzedawano ekskluzywne dżinsowe marki razem z używaną odzieżą. Niektóre ze sprzedawanych spodni były bardzo drogie. Örjan odkrył, że jest duże zapotrzebowanie na tańsze, ale wciąż modne dżinsy. Tak właśnie powstało Cheap Monday! Niedbałe, bardzo obcisłe stretchowe spodnie w niewiarygodnie niskiej cenie. Dziś Cheap Monday znajdziecie w ponad 35 krajach i ponad 1800 sklepach na całym świecie. Mimo szybkiego rozrostu firmy, pierwotne motto pozostało takie samo. Dostarczyć klientom odzież, która może konkurować z markami high-end i zawsze w bardzo atrakcyjnej cenie.