Polski

JAK ZWRÓCIĆ / REKLAMOWAĆ / WYMIENIĆ TOWAR

W przypadku źle wybranego rozmiaru nie ma problemu z wymianą produktu. Pierwsza wymiana jest darmowa, koszty przesyłki do Klienta ponosi sklep.

 

JAK POSTĘPOWAĆ PRZY WYMIANIE CZY ZWROCIE TOWARU?

Wymiana/zwrot towaru do 30 dni:

 

1) Nieużywany produkt włóż do oryginalnego pudełka wraz z kopią faktury i naklejkami (o ile znajdowały się w paczce).
2) Pudełko odpowiednio zapakuj, aby podczas transportu nie doszło do jego uszkodzenia czy też uszkodzenia zawartości. W tym celu najlepiej jest użyć folii do pakowania, papieru, reklamówki czy większego pudełka (nie zaklejaj oryginalnego pudełka bezpośrednio, obniżasz w ten sposób wartość produktu!)

3) Zapakowany towar wyślij na jeden z podanych adresów:

Jeżeli zależy Ci na czasie, polecamy przesłać produkt bezpośrednio do Pragi, koszt wysyłki Pocztą Polską to około 35 zł, otrzymamy ją po około 4 dniach.

Footshop s.r.o.

U Pergamenky 1522/2

170 00 Praha 7

Republika Czeska

 

Jeżeli jednak zależy Ci na obniżeniu kosztów, wyślij przesyłkę na adres naszego polskiego pośrednika, koszt tej przesyłki wynosi około 16 zł, dojdzie ona do naszej siedziby po około 7 dniach.

 

FROGMAN s.r.o.

Główna 22

59-921 Kopaczów

Z dopiskiem ID:2025

Uwaga!!! Podanie numeru ID na przesyłce jest bardzo ważne! W przeciwnym razie paczka do nas nie dotrze!

W żadnym przypadku nie wysyłaj towaru za pobraniem! W takim przypadku towar nie zostanie odebrany!

 

4) Wyślij e-mail na  help@footshop.pl z informacją, że chcesz zwrócić lub wymienić towar. W e-mailu napisz proszę numer zamówienia oraz rozmiar na jaki chcesz towar wymienić, a w przypadku zwrotu, numer konta, na który mamy przelać należną kwotę.

Po przyjęciu butów zostanie przeprowadzona ich kontrola, po której poinformujemy Cię o szacowanym terminie realizacji.
Czas wymiany towaru zależy od aktualnego stanu magazynu. Jeśli posiadamy dany model, niezwłocznie wysyłamy Klientowi odpowiedni rozmiar. Jeśli wymiana dotyczy towaru z dostępnością "do 7-dmiu dni", bywa ona realizowana w nastepnym tygodniu.
O wysyłce zwrotnej również poinformujemy Cię e-mailem.

Jakie są warunki, aby można było wymienić lub zwrócić towar?

1) Towar należy zwrócić do 30 dni od jego przyjęcia.

2) Towar nie może być noszony i musi nadawać się do dalszej sprzedaży.

3) Towar musi być zapakowany, w oryginalnym opakowaniu, które nie może być zniszczone (na przykład na skutek przyklejenia taśmy)

4) Towar nie może być w jakikolwiek sposób uszkodzony.

Istnieje możliwość ubezpieczenia paczki, które gwarantuje prawo reklamacji i uzyskania zwrotu pieniędzy (ubezpieczenie takie oferuje między innymi Poczta Polska).

 

JAK POSTĘPOWAĆ PRZY REKLAMACJI?

Zanim podejmiesz jakiekolwiek działania, zapoznaj się proszę z zasadami reklamacji, które opisują wszystkie prawa i obowiązki zarówno Klienta jak i Sprzedawcy.

Zasady reklamacji

1. Reklamację należy wnieść bez zbędnego opóźnienia, zaraz po pojawieniu się wady. Ewentualne zwlekanie wraz z dalszym używaniem towaru może powiększyć wadę i pogorszyć stan produktu, który nie będzie się już nadawał do reklamacji.

2. Gwarancja na towar wynosi 24 miesiące (które rozpoczynają się od dnia przyjęcia towaru).

3. Okresu gwarancji  nie można mylić z żywotnością produktu, czyli z okresem, który może towar wytrzymać (przy właściwym używaniu, włącznie z pielęgnacją oraz w zależności od warunków i intensywności jego eksplotacji).

4. W sytuacji, gdy Klient po otrzymaniu towaru zauważy, że otrzymany towar nie jest zgodny z zamówionym produktem lub jeśli produkt jest wadliwy, powinien on niezwłocznie (najpóźniej do 5 dni od odebrania towaru) poinformować (e-mailem lub telefonicznie) sprzedawcę o zaistniałej sytuacji.

5. Jeśli na zakupionym produkcie pojawi się wada, Klient ma prawo tę wadę reklamować.

6. Wada oznacza zmianę właściwości produktu, która nastąpiła wskutek użycia nieodpowiedniego lub niskojakościowego materiału, błędu w technologii produkcji czy nieodpowiedniej realizacji projektu.

7. Wada nie jest zmianą (właściwości) produktu, która powstała w okresie gwarancji jako następstwo niewłaściwego używania, niewłaściwej lub niedostatecznej pielęgnacji,  naturalnych zmian materiału z którego towar został wyprodukowany czy jakiegokolwiek zniszczenia przez użytkownika lub osobę trzecią.

8. Reklamacja może zostać zaakceptowana, jeżeli reklamowany towar jest kompletny i w reklamacji nie przeszkadza naruszenie podstawowych zasady higieny. Klient jest zobowiązany dostarczyć reklamowany produkt wyczyszczony, pozbawiony zabrudzeń i z dotrzymaniem podstawowych zasad higieny. Firma Footshop s.r.o. prowadząca e-sklep www.footshop.pl ma prawo nie przyjąć do reklamacji towaru, który nie spełnia podstawowych zasad higieny.

9. Proces reklamacji, łącznie z usunięciem wady, zostanie bez zbędnych opóźnień zakończony najpóźniej do 30 dni od daty przyjęcia reklamacji. Odpowiedni pracownik może w konkretnym przypadku ustalić z klientem przedłużenie procesu.

10. Klient rozpoczyna proces reklamacyjny poprzez wysyłkę produktu wraz z wypełnionym arkuszem reklamacyjnym i kopią dokumentu potwierdzającego zakup (faktura) na adres:

Footshop s.r.o.,

U Pergamenky 1522/2

170 00 Praha 7

Republika Czeska

(można ubezpieczyć nadawaną paczkę) lub na polski adres

FROGMAN s.r.o.

Główna 22

59-921 Kopaczów

Z dopiskiem ID:2025

Uwaga!!! Podanie numeru ID na przesyłce jest bardzo ważne! W innym przypadku paczka do nas nie dotrze!

Kroki przy reklamacji towaru

1) Wyczyść reklamowany towar (zob. punkt 8 w Zasadach reklamacji).
2) Wyczyszczony towar zapakuj tak, aby podczas transportu nie doszło do jego kolejnych uszkodzeń. W tym celu najlepiej użyć dodatkowego pudełka (nie musi być oryginalne). Do butów dołącz kopię faktury oraz wypełniony formularz reklamacyjny, który ściągniesz TUTAJ.
3) Reklamowany towar wyślij na adres: Footshop s.r.o., U Pergamenky 1522/2, 170 00 Praha 7,  Republika Czeska (można ubezpieczyć nadawaną paczkę) lub na polski adres  FROGMAN s.r.o., Główna 22, 59-921 Kopaczów, z dopiskiem ID:2025.

W żadnym wypadku nie wysyłaj towaru za pobraniem! Tego rodzaju paczki nie są przez nas odbierane!

Gdy tylko dojdzie do nas Twoja przesyłka z reklamowanym towarem, zostaniesz o tym poinformowany/a za pośrednictwem e-maila. Od tego momentu rozpoczyna się trwający maksymalnie 30 dni proces realizacji reklamacji (ewentualnie dłuższy, za zgodą Klienta). O wszystkich podstawowych aspektach procesu, jakimi są na przykład wysyłka dystrybutorowi, czy rozpatrzenie reklamacji, również zostaniesz poinformowany/a za pośrednictwem e-maila lub telefonicznie.