Polski

REGULAMIN

Footshop s.r.o. z siedzibą w Pradze.
Numer identifikacyjny: 24288128
Firma jest zarejestrowana w rejestrze handlowym z siedzibą w Pradze, oddział C, numer dokumentu 192700,
z pozwoleniem na sprzedaż towarów za pośrednictwem sklepu on-line umieszczonego na stronie internetowej www.footshop.pl.

1. Postanowienia ogólne

Klient wraz ze złożeniem zamówienia akceptuje regulamin sformułowany przez Sprzedawcę. Kontakty między Klientem a Sprzedawcą są specyfikowane przez regulamin, który jest wiążący dla obu stron. Sprzedawca może edytować czy uzupełniac postanowienia regulaminu. Tym postanowieniem nie zostały anulowane wcześniej sformułowane prawa i obowiązki.

2. Zamówienie towaru

Sprzedawca zobowiązuje się, że swoim Klientom bedzie dostarczać towar w idealnym stanie i w zgodzie z  opisem oraz własciwościami typowymi dla  konkretnego rodzaju towaru, który odpowiada normom, przepisom i regulacjom handlowym na terenie Republiki Czeskiej. Warunkiem realizacji internetowego zamówienia jest uzupełnienie wszystkich wymaganych w formularzu zamówienia danych.Zamówienie jest jednocześnie początkiem realizacji umowy kupna-sprzedaży, która jest dokończona poprzez dostarczenie towaru Klientowi. Realizacja umowy rozpoczyna się wraz z oficjalnym potwierdzeniem zamówienia przez Sprzedawcę.

3. Potwierdzenie i anulowanie zamówienia

Zamówienie zostanie potwierdzone do 24 godzin od jego przyjęcia (o potwierdzeniu zamówienia, jak również o rozpoczęciu ekspedycji towatu, Klient zostanie poinformowany drogą mailową). W przypadku jakichkolwiek wątpliwości Sprzedawca niezwłocznie kontaktuje się z Klientem.

Klient może do 24 godzin bez podania powodu anulować zamówienie telefonicznie lub e-mailem. Wystarczy napisac swoje imię i nazwisko, e-mail oraz opis zamówionego towaru.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania zamówień, na które użyty został więcej niż jeden kod zniżkowy lub w przypadku porduktów objętych promocją, wykorzystana została zniżka większa niż 20%. Automatycznie anulowane zostaną również wszystkie zamówienia o wartości 0zł.

4. Dostawa

Ekspedycja towaru następuje do 2 dni roboczych. Towar z opisem "wysyłka od 7-dmiu do 10-ciu dni roboczych" wysyłamy w ciągu maksymalnie 10 dni roboczych.

Usługa DPD gwarantuje dostarczenie paczki do czterech roboczych dni od rozpoczęcia ekspedycji, bezpośrednio na wskazany adres. Koszt przesyłki wynosi 16 zł (przy zamówieniu powyżej 320 zł przesyłka jest DARMOWA) w przypadku przesyłki za pobraniem, 10 zł w przypadku płatności przelewem czy kartą.

W przypadku gdy w paczce czegoś brakuje, proszę poprosić o natychmiastowe zważenie paczki - jeśli waga rzeczywista różni się od tej na dokumencie przewozowym, paczka została wykradziona. W takim przypadku nie ponosimy odpowiedzialności za stratę i reklamacje jej dotyczące nie będą brane pod uwagę (takie reklamacje są uważane za niezgodne z regulaminem i zostaną odesłane z powrotem).

5. Płatności

Za towar można zapłacić w następujacy sposób:

1) kurierowi - przesyłka za pobraniem

2) przelewem - przelewu należy dokonac na rachunek nr 81 1050 1908 1000 0090 3049 3341 (ING Bank) Footshop, Bubenska 1477/1, 170 00 Praha 7

3) kartą czy przelewem ekspresowym - przy pomocy systemu PayPal lub Przelewy24

w tytule przelewu wpisując numer zamówienia

Zgodnie z ustawą o ewidencji przychodów sprzedawca zobowiącany jest do wydania kupującemu dowód zakupu. Jednocześnie jest zobligowany zgłosić przychód w urzędzie finansowym online; w przypadku problemów technicznych najpóźniej do 48 godzin.

6. Ochrona danych osobowych

Poprzez odesłanie zamówienia Klient zgadza się z przetwarzaniem danych osobowych, które udostepnił Sprzedawcy w ramach składania zamówienia. Klient ma prawokiedykolwiek w przyszłości anulować swoją zgodę. Sprzedawca zobowiązuje się do nieprzekazywania danych osobom trzecim oraz wykorzystywania ich wyłącznie w celu komunikacji i handlu z Klientem.

7. Gwarancja zwtoru pieniędzy

7.1 Zasady zwrotu

1. Do zwrotu przyjmowany jest wyłącznie towar nie noszący znaków użytkowania, nadający się do dalszej sprzedaży.

2. Zwrot pieniędzy dokonywany jest na wskazane przez Klienta konto bankowe. Jest to jedyny możliwy sposób zwrotu należności.

3. Zwrot pieniędzy na konto odbywa się w terminie do 14 dni od dnia odbioru przesyłki zwrotnej od Klienta.

7.2 Zasady reklamacji

1. Reklamację trzeba wnieść bez zbędnego opóźnienia, jak tylko pojawiła się wada. Ewentualne przedłużenie przy dalszym używaniu towaru może powiększyć wadę i zgorszyć stan produktu, który może się już nie nadawać do reklamacji.

2. Gwarancja na towar wynosi 24 miesiące (które rozpoczynają się od dnia przyjęcia towaru).

3. Okresu gwarancji  nie mozna mylić z żywotnością produktu, czyli z okresem, który może towar wytrzymać (przy właściwym używaniu, włącznie z pielęgnacją oraz w zależności od warunków i intensywności jego eksplotacji).

4. W sytuacji, gdy Klient po otrzymaniu towaru zauważy, że otrzymany towar nie jest w zgodzie z zamówionym produktem lub jesli produkt jest wadliwy, powinien on niezwłocznie (najpóźniej do 5 dni od odebrania towaru) poinformować (e-mailem lub telefonicznie) sprzedawcę o zaistniałej sytuacji.

5. Jesli na zakupionym produkcie pojawi się wada, Klient ma prawo tą wadę reklamować. Sprzedawca ustosunkowuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki od Klienta.

6. Wada oznacza zmianę właściwości produktu, która nastąpiła wskutek użycia nieodpowiedniego lub niskojakościowego materiału, błędu w technologii produkcji czy nieodpowiedniej realizacji projektu.

7. Wada nie jest zmianą (właściwości) produktu, która powstała w okresie gwarancji jako następstwo niewłaściwego używania, niewłaściwej lub niedostatecznej pielęgnacji,  naturalnych zmian materiału z którego towar został wyprodukowany czy jakiegokolwiek zniszczenia przez użytkownika lub osobę trzecią.

8. Reklamacja może zostać zaakceptowana, jeżeli reklamowany towar jest kompletny i w reklamacji nie przeszkadza naruszenie podstawowych zasady higieny. Klient jest zobowiązany dostarczyć reklamowany produkt wyczyszczony, pozbawiony zabrudzeń i z dotrzymaniem podstawowych zasad higieny. Firma Footshop s.r.o. prowadząca e-sklep www.footshop.pl ma prawo nie przyjąć do reklamacji towaru, który nie spełnia podstawowych zasad higieny.

9. Proces reklamacji, łącznie z usunięciem wady, zostanie bez zbędnych opóźnień zakończony najpóźniej do 30 dni od daty przyjęcia reklamacji. Odpowiedni pracownik może w konkretnym przypadku ustalić z klientem przedłużenie procesu.

10. Klient rozpoczyna proces reklamacyjny poprzez wysyłke produktu wraz z wypełnionym pismem reklamacyjnym i kopią dokumentu potwierdzającego zakup (faktura) na adres: Footshop s.r.o., U Pergamenky 1522/2, 170 00 Praga 7, Republika Czeska.

7.3 Wymiana towaru

W razie potrzeby nienoszony i nieuszkodzony towar wymienimy Państwu za inny. Produkt wystarczy wysłać jako poleconą paczkę (nie za pobraniem) na nasz adres, najpóźniej 30 dni od dnia otrzymania przesyłki. Koszty związane z wymianą w pełni ponosi kupujący.

7.4 Niezgodność umowy kupna i zamówienia

W przypadku, że towar przy odbiorze przez Klienta jest niezgodny z towarem opisanym w zamówieniu (umowie kupna), Klient ma prawo do bezpłatnej i natychmiastowej zmiany zamówienia na takie, którego dokonał. Zwłaszcza ma prawo wymagać:

8. Postanowienia końcowe

Powyższy regulamin obowiązuje w brzmieniu w jakim znajduje się na stronach internetowych sprzedawcy. Poprzez wysłanie elektronicznego zamówienia Klient bez wyjątków zgadza się ze stanem regulaminu w dniu, w którym dokonał zakupu, ceną zamówionego towaru włącznie z kosztem dostawy przedłożonym w katalogu sklepu internetowego,o ile w konkretnym przypadku nie ustalono inaczej. Odesłanie zamówienia jest zawsze zobowiązujące.