Dostałeś towar, który jest zniszczony lub ma jakąś wadę? Albo po chwili noszenia stało się coś z Twoim ukochanym produktem? Bez obaw - możesz go reklamować. Wystarczy kierować się poniższymi wskazówkami:
Proces reklamacji
Klient jest zobowiązany dostarczyć reklamowany produkt wyczyszczony, pozbawiony wszystkich zabrudzeń i z zachowaniem zasad higieny.
Czysty, reklamowany towar zapakuj tak, żeby nie został zniszczony w czasie transportu. Najlepiej wykorzystać pudełko (nie musi to być pudełko oryginalne). Razem z butami zapakuj też kopię faktury oraz uzupełniony formularz reklamacyjny (pamiętaj o numerze IBAN!), który można ściągnąć tutaj:
FROGMAN s.r.o. 28356P (Footshop) ul. Stawowa 91 43-400 Cieszyn Poland
Ważne
Nie przyjmujemy produktów odesłanych do nas za pobraniem. Zwroty odbywają się na koszt klienta.
Towar najlepiej wysłać z potwierdzeniem nadania i ubezpieczyć przesyłkę.
Okres 30 dni na proces reklamacji liczony jest od momentu, kiedy towar dotrze do magazynu głównego (po konsultacji z klientem okres ten może być przedłużony). O wszystkich ważnych kwestiach dotyczących reklamacji (np. przesłanie do dystrybutora w celu oceny czy zajęcia się reklamacją) Klient będzie informowany telefonicznie lub za pośrednictwem e-maila.
Zwroty i reklamacje
Reklamację należy wnieść bez zbędnego opóźnienia, zaraz po pojawieniu się wady. Ewentualne zwlekanie wraz z dalszym używaniem towaru może powiększyć wadę i pogorszyć stan produktu, który nie będzie się nadawał do reklamacji.
Gwarancja na towar wynosi 24 miesiące (które rozpoczynają się od dnia przyjęcia towaru).
Okresu gwarancji nie można mylić z żywotnością produktu, czyli z okresem, który towar może wytrzymać (przy właściwym używaniu, włącznie z pielęgnacją oraz w zależności od warunków i intensywności jego eksplotacji).
W sytuacji, gdy Klient po otrzymaniu towaru zauważy, że otrzymany towar nie jest zgodny z zamówionym produktem lub jeśli produkt jest wadliwy, powinien on niezwłocznie (najpóźniej do 5 dni od odebrania towaru) poinformować (e-mailem lub telefonicznie) sprzedawcę o zaistniałej sytuacji.
Jeśli na zakupionym produkcie pojawi się wada, Klient ma prawo tę wadę reklamować.
Wada oznacza zmianę właściwości produktu, która nastąpiła wskutek użycia nieodpowiedniego lub niskojakościowego materiału, błędu w technologii produkcji czy nieodpowiedniej realizacji projektu.
Wada nie jest zmianą właściwości produktu, która powstała w okresie gwarancji jako następstwo niewłaściwego używania, niewłaściwej lub niedostatecznej pielęgnacji, naturalnych zmian materiału z którego towar został wyprodukowany czy jakiegokolwiek zniszczenia dokonanego przez użytkownika lub osobę trzecią.
Reklamacja może zostać zaakceptowana, jeżeli reklamowany towar jest kompletny i w reklamacji nie przeszkadza naruszenie podstawowych zasady higieny. Klient jest zobowiązany dostarczyć reklamowany produkt wyczyszczony, pozbawiony zabrudzeń i z dotrzymaniem podstawowych zasad higieny. Firma Footshop a.s. prowadząca e-sklep www.footshop.pl/pl ma prawo nie przyjąć do reklamacji towaru, który nie spełnia podstawowych zasad higieny.
Proces reklamacji, łącznie z usunięciem wady, zostanie bez zbędnych opóźnień zakończony najpóźniej do 30 dni od daty przyjęcia reklamacji. Odpowiedni pracownik może w konkretnym przypadku ustalić z klientem przedłużenie procesu.
Klient rozpoczyna proces reklamacyjny poprzez wysyłkę produktu wraz z wypełnionym arkuszem reklamacyjnym i kopią dokumentu potwierdzającego zakup (faktura) na adres:FROGMAN s.r.o. 28356P (Footshop) ul. Stawowa 91 43-400 Cieszyn Poland
Masz pytania?
Chętnie pomożemy w poniedziałki 13-17, we wtorki oraz środy 8-12 oraz piątki 9-16