Zakupy

Reklamacje

Dostałeś towar, który jest zniszczony lub ma jakąś wadę? Albo po chwili noszenia stało się coś z Twoim ukochanym produktem? Bez obaw - możesz go reklamować. Wystarczy kierować się poniższymi wskazówkami:

Proces reklamacyjny

  1. Klient jest zobowiązany dostarczyć reklamowany produkt wyczyszczony, pozbawiony wszystkich zabrudzeń i z zachowaniem zasad higieny.
  2. Czysty reklamowany towar zapakuj tak, żeby nie został zniszczony w czasie transportu. Najlepiej wykorzystać pudełko (nie musi to być pudełko oryginalne). Razem z butami zapakuj też kopię faktury oraz uzupełniony formularz reklamacyjny (pamiętaj o numerze IBAN!), który można ściągnąć tutaj:

    Formularz reklamacyjny

  3. Zapakowany towar wyślij na adres:

    FROGMAN s.r.o. / Pošta bez hranic 2025 ( Footshop ) ul. Stawowa 91 Cieszyn 43-400 Polska
    Ważne
    • Towar wysłany za pobraniem nie będzie przyjmowany.
    • Towar najlepiej wysłać z potwierdzeniem nadania i ubezpieczyć przesyłkę.
  4. Okres 30 dni na proces reklamacji liczony jest od momentu, kiedy towar dotrze do magazynu (po konsultacji z klientem okres ten może być przedłużony). O wszystkich ważnych kwestiach dotyczących reklamacji (np. przesłanie do dystrybutora w celu oceny czy zajęcia się reklamacją) Klient będzie informowany telefonicznie lub za pośrednictwem e-maila.

Zwroty i reklamacje

  1. Reklamację należy wnieść bez zbędnego opóźnienia, zaraz po pojawieniu się wady. Ewentualne zwlekanie wraz z dalszym używaniem towaru może powiększyć wadę i pogorszyć stan produktu, który nie będzie się już nadawał do reklamacji.
  2. Gwarancja na towar wynosi 24 miesiące (które rozpoczynają się od dnia przyjęcia towaru).
  3. Okresu gwarancji nie można mylić z żywotnością produktu, czyli z okresem, który może towar wytrzymać (przy właściwym używaniu, włącznie z pielęgnacją oraz w zależności od warunków i intensywności jego eksplotacji).
  4. W sytuacji, gdy Klient po otrzymaniu towaru zauważy, że otrzymany towar nie jest zgodny z zamówionym produktem lub jeśli produkt jest wadliwy, powinien on niezwłocznie (najpóźniej do 5 dni od odebrania towaru) poinformować (e-mailem lub telefonicznie) sprzedawcę o zaistniałej sytuacji.
  5. Jeśli na zakupionym produkcie pojawi się wada, Klient ma prawo tę wadę reklamować.
  6. Wada oznacza zmianę właściwości produktu, która nastąpiła wskutek użycia nieodpowiedniego lub niskojakościowego materiału, błędu w technologii produkcji czy nieodpowiedniej realizacji projektu.
  7. Wada nie jest zmianą (właściwości) produktu, która powstała w okresie gwarancji jako następstwo niewłaściwego używania, niewłaściwej lub niedostatecznej pielęgnacji, naturalnych zmian materiału z którego towar został wyprodukowany czy jakiegokolwiek zniszczenia przez użytkownika lub osobę trzecią.
  8. Reklamacja może zostać zaakceptowana, jeżeli reklamowany towar jest kompletny i w reklamacji nie przeszkadza naruszenie podstawowych zasady higieny. Klient jest zobowiązany dostarczyć reklamowany produkt wyczyszczony, pozbawiony zabrudzeń i z dotrzymaniem podstawowych zasad higieny. Firma Footshop s.r.o. prowadząca e-sklep www.footshop.pl ma prawo nie przyjąć do reklamacji towaru, który nie spełnia podstawowych zasad higieny.
  9. Proces reklamacji, łącznie z usunięciem wady, zostanie bez zbędnych opóźnień zakończony najpóźniej do 30 dni od daty przyjęcia reklamacji. Odpowiedni pracownik może w konkretnym przypadku ustalić z klientem przedłużenie procesu.
  10. Klient rozpoczyna proces reklamacyjny poprzez wysyłkę produktu wraz z wypełnionym arkuszem reklamacyjnym i kopią dokumentu potwierdzającego zakup (faktura) na adres:
    Footshop Sklad
    U tabulky, hala X,
    193 00 Praha 20
    Republika Czeska

Masz pytania?

Chętnie pomożemy od poniedziałku do piątku 9.00–17.00