Zakupy

Zwroty

Nie podoba Ci się produkt, który zamówiłeś_aś? Rozmiar nie pasuje? Bez obaw, zdarza się nawet najlepszym. Do 30 dni możesz go posłać z powrotem, a my zwrócimy Ci pieniądze.

Proces zwrotu towaru

  1. Nienoszony produkt włóż do oryginalnego opakowania razem z fakturą, formularzem zwrotu czy jakąkolwiek inną informacją z numerem zamówienia. Nie przejmuj się statusem swojego zamówienia, możesz zwrócić je już teraz.
  2. Prosimy o zapakowanie pudełka od butów w dodatkowy karton lub owinięcie go folią tak, aby nie zostało uszkodzone w trakcie transportu. Prosimy, aby nie naklejać niczego bezpośrednio na oryginalne pudełko od butów, ponieważ zmniejsza to wartość produktu.
  3. Prześlij towar na nasz adres:
    FROGMAN s.r.o. 28356P (Footshop)
    ul. Stawowa 91
    43-400 Cieszyn
    Poland
    Ważne
    • Nie przyjmujemy produktów odesłanych do nas za pobraniem. Zwroty odbywają się na koszt klienta.
    • Klient wysyła towar na swój koszt. Prosimy, aby produktów nie dostarczać do magazynu osobiście. Przesyłki wysłane z opcją za pobraniem nie zostaną przyjęte. 
    • Towar najlepiej wysłać z potwierdzeniem nadania i ubezpieczyć przesyłkę.
  4. Proces zwrotu zajmuje do 14 dni roboczych. Przesyłka z Cieszyna następnie musi trafić do naszego magazynu głównego w Pradze.

Warunki zwrotu towaru

  • Zwrot towaru możliwy jest do 30 dni od jego otrzymania.
  • Towar musi być nienoszony i nadający się do ponownej sprzedaży.
  • Towar musi być zapakowany do oryginalnego opakowania, które nie może być zniszczone np. poprzez przylepienie taśmy klejącej przy przygotowaniu przesyłki do wysłania.
  • Towar nie może być przez klienta uszkodzony.

Polecamy

Polecamy ubezpieczenie przesyłki na wartość produktu. Jeśli przesyłka zostanie zgubiona lub zniszczona w czasie transportu, będziesz mógł ją reklamować i odzyskać pieniądze.

Masz pytania?

Chętnie pomożemy w poniedziałki i wtorki 9-15 oraz środy 17-21