Nie podoba Ci się produkt, który zamówiłeś_aś? Rozmiar nie pasuje? Bez obaw, zdarza się nawet najlepszym. Do 30 dni możesz go posłać z powrotem, a my zwrócimy Ci pieniądze.
Proces zwrotu towaru
Nienoszony produkt włóż do oryginalnego opakowania razem z fakturą, formularzem zwrotu czy jakąkolwiek inną informacją z numerem zamówienia. Nie przejmuj się statusem swojego zamówienia, możesz zwrócić je już teraz.
Pudełko zapakuj do folii, papieru, reklamówki czy większego pudła. Prosimy o nienalepianie niczego na oryginalne pudełko.
Prześlij towar na nasz adres:
FROGMAN s.r.o. 28356P (Footshop) ul. Stawowa 91 43-400 Cieszyn Poland
Ważne
Nie przyjmujemy produktów odesłanych do nas za pobraniem. Zwroty odbywają się na koszt klienta.
Klient wysyła towar na swój koszt. Prosimy, aby produktów nie dostarczać do magazynu osobiście. Przesyłki wysłane z opcją za pobraniem nie zostaną przyjęte.
Towar najlepiej wysłać z potwierdzeniem nadania i ubezpieczyć przesyłkę.
Proces zwrotu zajmuje do 14 dni roboczych. Przesyłka z Cieszyna następnie musi trafić do naszego magazynu głównego w Pradze.
Warunki zwrotu towaru
Zwrot towaru możliwy jest do 30 dni od jego otrzymania.
Towar musi być nienoszony i nadający się do ponownej sprzedaży.
Towar musi być zapakowany do oryginalnego opakowania, które nie może być zniszczone np. poprzez przylepienie taśmy klejącej przy przygotowaniu przesyłki do wysłania.
Towar nie może być przez klienta uszkodzony.
Polecamy
Polecamy ubezpieczenie przesyłki na wartość produktu. Jeśli przesyłka zostanie zgubiona lub zniszczona w czasie transportu, będziesz mógł ją reklamować i odzyskać pieniądze.
Masz pytania?
Chętnie pomożemy w poniedziałki 13-17, we wtorki oraz środy 8-12 oraz piątki 9-16