The New Luxury wydawnictwa Gestalten we współpracy z Highsnobiety to książka, która bada redefinicję luksusu we współczesnym społeczeństwie. Tytuł ten analizuje, w jaki sposób pojęcie luksusu ewoluowało w ciągu ostatnich dziesięcioleci i jak odchodzi od tradycyjnych symboli bogactwa i prestiżu w kierunku wartości takich jak zrównoważony rozwój, autentyczność i osobista ekspresja.
Książka zawiera przykłady z różnych dziedzin, od mody i designu po technologię i styl życia, i pokazuje, jak młodsze pokolenia, zwłaszcza milenialsi i pokolenie Z, redefiniują luksus w oparciu o nowe priorytety kulturowe i środowiskowe. The New Luxury zawiera wywiady z ekspertami, przedsiębiorcami i twórcami, którzy są zaangażowani w tworzenie nowego świata luksusu.
Niezbędna lektura dla każdego zainteresowanego aktualnymi trendami w designie, kulturze i biznesie, The New Luxury oferuje głęboki wgląd w to, jak luksusowe marki dostosowują się do szybko zmieniającego się świata.
Szczegóły
Indeks: HIGH snobiety-002