Przewodniki rozmiaru DIME

Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

Nie przejmuj się mierzeniem swojej wkładki, nigdy nie uzyskasz dokładnego wyniku. Zamiast tego sprawdź wymiary w cm lub CHN na dowolnych swoich sneakersach. Użyj tych informacji, aby znaleźć odpowiadający rozmiar US w przewodniku rozmiarów. Na przykład, długość wkładki 25 cm odpowiada rozmiarowi US 7 w Vans. Pamiętaj, że rozmiary mogą się nieznacznie różnić między markami z powodu różnych metod pomiaru.

Poradniki rozmiarów wszystkich marek

Szukasz innej marki?

Znajdź tutaj.

Nie jesteś pewien rozmiaru? Chętnie Ci pomożemy

+48 226 887 810

[email protected]

Twoje buty nie pasują? Masz 30 dni na ich zwrot

Jeśli wybierzesz zły rozmiar

Z przyjemnością wymienimy to dla Ciebie

Jakiego przewodnika rozmiaru szukasz?

DIME t-shirty i topy - mężczyźni

RozmiarKlatka piersiowa (cm)WysokośćDługość rękawa
XS476518
S527020
M557221
L577522
XL607723
XXL688124

DIME t-shirty i topy - mężczyźni

RozmiarKlatka piersiowa (cm)WysokośćDługość rękawa
XS556755
S576957
M607259
L627461
XL657763
XXL698165

DIME spodnie i szorty - mężczyźni

RozmiarUdo (wewnętrzna strona)Talia (cm)Szew wewnętrzny
S3737-4119
M3839-4320
L3942-4620
XL4145-4922

DIME

Dime to kanadyjska firma deskorolkowa założona w 2005 roku z siedzibą w Montrealu. Od momentu powstania, Dime ewoluowało z małej grupy przyjaciół do jednej z wiodących marek skate'owych na świecie. Znana jest z humorystycznych filmów skate'owych, prowadzenia sklepu skate'owego, tworzenia kolekcji odzieży i akcesoriów, a co najważniejsze, organizowania Dime Glory Challenge - unikalnych zawodów skate'owych, które koncentrują się na zabawie i rozrywce, a nie na tradycyjnym formacie zawodów. Wszystko to podkreśla ich motto "najpierw humor, potem jazda na łyżwach". Znana z bycia czystą i zabawną, Dime jest w pełni zaangażowana we wspieranie subkultury deskorolkowej, ale ma również szeroki zasięg i atrakcyjność. Marka jest uważana za prostą, łatwą do zrozumienia, bezpretensjonalną, a jednocześnie pionierską i wyjątkową. W konkurencyjnym środowisku marek deskorolkowych mówi to wiele o ich statusie. Założycielami Dime są Antoine Asselin, Philippe Lavoie, Bob Lasalle, Hugo Balek, Charles Rivard, Eric Riedl i Alexis Lacroix. Vincent Tsang dołączył później jako dyrektor artystyczny i szef marketingu. Głównym celem było tworzenie świetnych filmów skate'owych pokazujących montrealskie spoty, ale wkrótce Dime stał się fenomenem znanym poza społecznością skate'ową dzięki takim osobistościom jak Virgil Abloh, Kaytranada i Lily Rose Depp.